04 September 2011

Majlis Khatam Al-Quran Peringkat Bukit Aman

Wartawan/Jurufoto : L/Kpl Shahreel bin Shariman

Bukit Aman - 25 Ogos 2011 - Majlis Khatam Al-Quran Peringkat Bukit Aman telah diadakan di Masjid Bukit Aman. Seramai 120 orang peserta telah menyertai program bacaan Al-Quran yang bermula 1 hingga 25 Ramadhan. Majlis Khatam Al-Quran ini dipimpin oleh Y.Bhg. Ustaz Zainol bin Abd. Jalil, Penolong Ketua Imam Masjid Bukit Aman.
Dari kiri... Supt. Haji Ghazali bin Haji Daud, Supt. Urus Setia BAKA, YDH DCP Dato' Haji Zambry bin Yahya, Pengerusi Masjid Bukit Aman, Y.Bhg Ustaz Zainol bin Abd. Jalil, Penolong Ketua Imam Masjid Bukit Aman, YDH SAC Dato' Dr. Hashim bin Haron, Timbalan Pengarah  Pengurusan (Agama Dan Kaunseling) Bukit Aman dan Y.Bhg Ustaz Azizan Shaari, Ketua Penolong Pengarah (Agama)

Program tahunan ini telah dianjurkan oleh Masjid Bukit Aman dengan kerjasama Bahagian Agama Dan Kaunseling (BAKA) Bukit Aman. Pada tahun ini juga, terdapat peningkatan peserta yang terdiri daripada Pegawai Kanan, anggota dan kakitangan awam dari seluruh Jabatan PDRM. Peserta-peserta ini dipecahkan kepada 10 kumpulan dan seorang ustaz dari BAKA mengetuai setiap kumpulan tersebut.


Turut hadir pada majlis tersebut adalah YDH DCP Dato' Hj. Zamri bin Yahya, Pengerusi Masjid Bukit Aman, YDH SAC Dato' Dr. Hashim bin Haron, Timbalan Pengarah Pengurusan (Agama Dan Kaunseling), Pegawai-pegawai kanan, Anggota-angota dan Kakitangan Awam PDRM Bukit Aman.

Masjid Bukit Aman.

Antara muslimat yang hadir.

Majlis diakhiri dengan penyampaian cenderahati oleh YDH DCP Dato' Hj. Zamri bin Yahya kepada setiap peserta.

Supt. Haji Ghazali bin Haji Daud, Supt. Urus Setia BAKA

Y.Bhg Ustaz Azizan Shaari, Ketua Penolong Pengarah (Agama)

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes