01 March 2011

Wacana Minda ; Rasulullah s.a.w. Ikutan Sepanjang Zaman

Shah Alam 25 Feb 2011 - Program Wacana Minda Bulanan anjuran Bahagian Dakwah, Jabatan Agama Islam Selangor yang dianjurkan pada setiap hari Jumaat minggu terakhir setiap bulan telah diadakan di Dewan Kuliah, Masjid Negeri Shah Alam untuk bulan Februari 2011. (berita sedang dikemaskini)

Ustaz Hj. Ahmad Zaki Bin Hj. Arshad, KPP (Dakwah) JAIS.
Program ini melibatkan penyertaan daripada agensi-agensi kerajaan daripada seluruh negeri samada peringkat negeri mahu pun persekutuan. Manakalan penyertaan daripada PDRM adalah seramai 60 peserta untuk setiap program.

Sdr. Khairuddin (BAKA IPK) dengan tugasnya.
Ustaz Hj. Ahmad Zaki Bin Hj. Arshad, Ketua Penolong Pengarah (Dakwah) Jabatan Agama Islam Selangor, dalam ucaptamanya mengambil kesempatan untuk mengucapkan terima kasih kepada semua pihak kerana beliau akan bertukar ke JAKIM Cawangan Sabah mulai 1 Mac 2011.





Penyampaian Kad Tauliah Mengajar 2011.
Majlis turut diserikan dengan majlis penyampaian Kad/Sijil Tauliah Mengajar Negeri Selangor 2011 bagi para pemohon baru yang lulus permohonan. Mereka dinasihatkan agar terus gigih menyampaikan ilmu ke serata negeri dan sama-sama mempertahankan Akidah ASWJ.
Penceramah telah bersedia untuk menjalankan tugas.

Ustaz Suhaimi Ahmad Wakid.


Encik Azizan (Cwgn Komunikasi IPD Shah Alam) turut hadir.


Berselawat di akhir sesi.

Muslimat turut berselawat.

0 komentar:

Post a Comment

Komen Dengan Berhemah

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes