19 February 2011

Ceramah Maulidur Rasul 1432H IPK Selangor

Shah Alam, 17 Februari 2011 - Bersempena dengan sambutan Maulidur Rasul 1432H, pihak PDRM Kontinjen Selangor melalui Cawangan Agama telah menganjurkan ceramah yang bertempat di Surau Khalid Al-Walid Seksyen 9 IPK Selangor bermula jam 8.30 pagi.

Gambar A
Majlis dimulakan dengan bacaan Shalawat beramai-ramai. Turut memeriahkan lagi majlis ini ialah wakil-wakil daripada IPD Shah Alam, Serdang, Petaling Jaya, Klang Selatan, Klang Utara, Ampang Jaya dan Subang Jaya dengan anggaran kehadiran seramai 100 orang.

Ceramah dengan tajuk "Sejauhmanakah Kita Menghayati Sunnah Rasulullah S.A.W." bermula jam 9.00 pagi yang telah disampaikan oleh Ustaz Zainal Abidin Muhammad Yusof daripada Bahagian Perundangan Keluarga, Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS).

Gambar B
IPD Shah Alam menghantar wakilnya seramai sepuluh (10) orang termasuk tiga (3) orang daripada Cawangan BAKA. Majlis berakhir sekitar jam 11.00 pagi dengan penyampaian cenderahati oleh Ketua Cawangan Agama IPK Selangor, Ustaz Muhammad Husni Ali kepada penceramah dan jamuan ringan.

0 komentar:

Post a Comment

Komen Dengan Berhemah

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes